how will I know?

i söndags var jag med ante, ellertz, fredrik och viktor på deras träning, gjorde mig iordning där och sen så fick jag skjuts av ante till bergsåker. var på julbord där :) höll till i lokalen på betselvägen. blev så jävla mätt som man alltid brukar bli på såna tillställningar, haha. där kom mannen fram igen. matvraket!

nog om min helg...

har sovit som ett as inatt. däremot var det andra bullar imorse.. klev upp, käkade frukost, tänkte att jag skulle vara vaken och göra mig iordning men det blev såklart inte så. somnade om, vaknade utav att det ringde på dörren, sprang och öppnade dörren åt tommy och gick sen och la mig igen. bara en stund senare väcker sandra mig, sen väcker ante mig.. :'( sen gav jag upp, haha. när jag sen väl skulle gå till bussen så kommer det en snubbe som ska mäta något i hallen, så då var man nära att missa bussen. men jag hann :) och jag träffade syster på bussen som också var trött. sitter på skolan nu och har inte lektion förrän vid två... rolig dag?

kanske blir det birsta sen, efter det blir det hemgång eftersom chefen säger så..... a.k.a mamma.

denna vecka blir sjukt skön.. gör typ ingenting på skolan. och så på torsdag blir det julshow på bergsåker. sen går vi av på fredag ;) yeyeye. kanske blir det en lugn helg? har halvt lovat fischer det, så får väl hålla det!

kan inte den perfekta lägenheten bara dyka upp? :( vill flytta nuuuuuuuu!

avslutar med några kommentarer från självaste fredrik dahlström:

riktig svenska
fredriks svenska

synsk - synisk
hockeyutrustning - hockeyrustning
det bådar gott - det måttar gott
pizza playa - play
jag insåg att det skulle göra ont - jag erkände att det skulle göra ont
när jag har rast - när jag rast
de man är med blir man som - de man är med blir man med
vinetta - vanetta
polisonger - pessonger
back on track - black on track
hembränt - hemmabränt
fjällräven - fox
mytta - myta
kroatien - koratien

"när man solar så är det bra ifall det blåser för då blåser ozonlagret på huden bort och solen tar mer"
HAHA, ozonlager på huden?

"han går omkring med sin foxjacka och tycker att han ser så cool ut"
han menade fjällräven... alla vet väl hur en fjällrävenjacka ser ut?

"det åkte en sån där play-bil utanför oss nu, vad betyder play egentligen?"
elin och andreas funderar ett bra tag...
"du menar pizza playa?!"
jag kan lova att vi höll på att dö av skratt.

HAHA, åh herregud... man blir ju mörkrädd ;D killen är liksom 16 år ;D
vi tycker om dig ändå junne :)

hurru.
herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback